Bebeficiile bananelor

Banana este unul dintre fructele apreciate de toată lumea și față de acum 30 de ani, în ziua de azi poți cumpără banane cam de la orice magazin alimentar. Cum bananele sunt destul de ieftine, putem profita și noi de beneficiile lor.

În primul, din punct de vedere al nutrimentelor, bananele conțin potasiu. Un adult ar trebui să consume zilnic aproximativ 4000 mg de potasiu iar o banană conține cam 450 mg de potasiu. La un calcul matematic simplu ar trebui să mâncăm cam 9 banane pe zi și ne-am asigura cantitatea necesară de potasiu. Totuși trebui să luăm în calcul că potasiu se găsește și în alte alimente, cum ar fi mazăre, castraveți, ciuperci, cartofi, etc. Așa că nu e bine să exagerăm nici cu bananele, altfel ajungem la un exces de potasiu care nu e chiar așa de bun pentru organism.

Bananele sunt bune în cazul problemelor la stomac.
Pentru persoanele cu probleme digestive (spre exemplu gastrită) alături de orez și pâine prăjită, bananele sunt și ele recomandate de doctori. De fapt sunt și singurele fructe care pot fi consumate în asemenea cazuri datorită faptului că restul fructelor provoacă acidate.

Și nu în ultimul rând, prin culoarea lor galbenă, cred că ne induc o stare pozitivă. Parcă simți un strop de energie când vezi un ciorchine galben de banane într-un coșulet.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu